Odborné dovednosti ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Absolvent umí konceptuálně připravit a realizovat výzkumná šetření a aplikovat jejich výsl v oblasti sociálních služeb a služeb, jejichž součástí je sociální práce. Má zkušenost s m spoluprací a koordinací práce na úrovni týmu, regionu nebo státu a umí je efektivně využív zprostředkování komplexní podpory ze strany pracovníků klientům. Umí reflektovat a vstupov s organizačními a jinými kontextuálními vlivy, které ovlivňují výkon sociální práce. Umí z a vyhodnocovat empirická data. Umí řídit vývoj, pilotovat a zavádět inovace a realizovat k inspekční činnost v oblasti kvality sociálních a dalších služeb, které zahrnují sociální p plánovat uspořádání supervize a využívat ji pro podporu kvality péče. Absolvent se specializací na řízení umí rozlišit, jak vypadá efektivní organizace z hledis rozvoje a rozvoje lidských zdrojů. Je schopen komplexně analyzovat organizaci služeb, jeji je sociální práce a podporovat její změnu ve vztahu k existujícím zdrojům a stanoveným cíl a jejich evaluaci. Orientuje se v některých metodách realizace/ řízení rozvoje s přihlédnu potřebám uživatelů a efektivitě služby. Absolvent se specializací na supervizi systematicky rozvinul a zdokumentoval v portfoliu s své znalosti a zkušenosti z oblasti sebereflexe a vlastní supervize, se supervizními metod jednotlivci, skupinami a/nebo týmy, a se vzděláváním dospělých, na nichž stavěl své navazu studium. Umí praktikovat základní metody supervize a realizovat je v souladu s kritérii do kontraktem supervize v odborných školách či organizacích, jejichž součástí je sociální prá požadavky na výcvik supervizorů dle požadavků ANSE (Evropské asociace národních svazů supe