Obsah a způsob výuky ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Studenti se hodně učí tím, že něco konkrétního podle návodu dělají, řeší, aplikují poznatk v organizacích, které analyzují a navrhují kroky ke změně či vedou vyjednávání a rozhovory a získané poznatky pak musí popsat a případně zhodnotit. Výuka je tvořena třemi velkými te okruhy. První z nich je spojen se zaměřením studia a obsahuje tedy to, co by měl vědět a u supervizor v oblasti sociální práce. Patří sem umění plánovat, řídit lidi, procesy a finan služby v komunitě v souladu s potřebami a zvláštnostmi uživatelských skupin a etických asp podporovat a řídit změnu, rozvíjet kvalitní praxi. Supervizor se seznamuje s metodami supe vést supervizní skupinu, vést individuální supervizi, orientuje se v potřebách supervize s pracovníků, orientuje se v organizaci a v práci s týmem. Získává stejně jako manažer pozna etických a organizačních aspektech služeb a jejich souvislostech. Další bloky jsou tvořeny tématy evropskými a metodologickými, bez nichž se vzdělaný vysoko obejít. Student musí také zvládnout psaní akademického textu a provést vlastní výzkum.