Mgr. Ingrid Štegmannová, Ph.D. ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Mgr. Ingrid Štegmannová, Ph.D. Zaměstnavatel: Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Pracovní pozice: ředitelka odboru kabinet ministryně Jak na studium vzpomínáte? Vzpomínky jsou v několika rovinách. Byla to jednak možnost studovat v Praze, pro rodilou O podstatná věc, ale především charakter studia. Co tím myslím? Oceňovala jsem výuku v týden která umožnila navázat vztah a hodně diskutovat a objasňovat, skladbu předmětů, kdy se jak mozaiky postupně skládaly vědomosti, až se najednou vynořily souvislosti mezi jednotlivými lepší pochopení odlišných podmínek ve zdravotnictví a sociální oblasti díky propojení lidí Svou roli sehrálo i příjemné prostředí, kde se výuka odehrávala a dodnes odehrává. Druhá r v rámci studia, které je nutno sladit s prací a rodinným životem. Těsné sepětí s praxí je toho typu studia nutné a výhodou je, že umožňuje ihned získané znalosti aplikovat. V čem Vám studium nejvíce pomohlo? Obor Řízení a supervize v sociálních a zdravotních organizacích jsem zvolila vzhledem ke s působení na odboru sociálních věcí a zdravotnictví ostravského magistrátu.  Studovala jsem 2002-2005, kdy se v souvislosti s reformou sociálních služeb a přípravou nové legislativní objevovaly i nové požadavky vzhledem k zajištění dostupnosti sociálních služeb a jejich kv jsem v té době na starosti přípravu koncepce sociálních služeb v Ostravě, věnovala se zavá komunitního plánování a později také oblasti kvality služeb a řízení systémových projektů. komplexní systém činností, od analytických a výzkumných, až po metodické, koordinační a ří mě, dá se říci, podpořilo ve všem. Získala jsem ucelený rámec o fungování sociální politik zdravotních systémech, informace v oblasti plánování a hodnocení potřeb uživatelů, podporu a realizaci výzkumu, při přípravě projektové žádosti atd. Vše jsem mohla rovnou prakticky průběhu studia jsem zaznamenala kvalitativní profesní posun, a když jsem se po jeho ukonče nového oddělení koncepce a rozvoje sociálních služeb, uplatnila jsem i znalosti z oblasti managementu. Zkušenosti z oboru, který jsem vystudovala, využívám v podstatě dodnes a také roli vyučující předat dalším studentům. Z čeho máte momentálně největší radost? Jako bývalá absolventka a současně i vyučující se raduji z toho, že se katedře daří a o st stále zájem. A když už jsme u studia, tak v osobním životě je to momentálně radost z dokon studia mého syna v oboru ekonomie na VŠE.