PhDr. Mgr. Lada Furmaníková, Ph.D. ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Oborové zaměření Sociální práce (sociální služby), management Kontakt a konzultační hodiny viz SIS [ URL "https://is.cuni.cz/studium/kdojekdo/index.php?do=detailuc&kuc=30676"] Vyučované předměty viz SIS [ URL "https://is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?do=ucit&kod=30676"] Vzdělání 2004 – 2009 – doktorské studium (Ph.D.), obor Speciální pedagogika, program Pedagogika na fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Disertační práce: „Osoby s kognitivním deficitem v důs schizofrenie jako cílová skupina speciální pedagogiky“. 2002 – 2008 – magisterské studium (Mgr.), obor Sociální práce, program Sociální politika a na Filosofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Diplomová práce: „Stížnosti uživatelů s o.p.s. jako nástroj zpětné vazby“.  2005 – Státní rigorózní zkouška (PhDr.), obor speciální pedagogika na Pedagogické fakultě Karlovy v Praze. Rigorózní práce: „Mediace vztahu dospělému člověku s mentálním postižením 1998 – 2004 – magisterské studium (Mgr.), obor Psychologie a speciální pedagogika, program na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Diplomová práce obhájena na téma „Vztah člověka s mentálním postižením“.   Praxe Od 2017 dosud - Konzultant, lektor v TUDYTAM, z.s. Konzultační, lektorská a analytická čin sociálních a příbuzných služeb (řízení kvality sociální práce, analytická činnost, organiz manažerské dovednosti), specializace: transformace pobytových sociálních služeb. Od 2012 dosud - Odborný asistent, Katedra řízení a supervize Fakulty humanitních studií Un v Praze. 2010 – 2013 - Lektor, analytik, člen pracovních skupin pro transformaci a deinstitucionali služeb v rámci individuálního projektu MPSV ČR „Transformace sociálních služeb“. 2008 - 2016 - Konzultant, lektor vzdělávací sekce o. s. Proutek. Konzultační, lektorská a činnost v oblasti sociálních a příbuzných služeb. 2008 – 2010 - Odborný asistent Katedry sociální práce Fakulty sociálně ekonomické UJEP v Ú 2007 – 2008 - Metodik v BONA, o.p.s. Metodická podpora služeb chráněné bydlení, podpora sa bydlení a sociálně terapeutické dílny (zpracování metodických materiálů, vedení pracovních metodická podpora pracovníků, vč. rozvoje a vzdělávání). 2005 – 2006 - Vedoucí terapeut chráněného bydlení pro dospělé lidi s duševní poruchou v BO (vedení přímé práce s uživateli služby, organizační a provozní zajištění služby, vedení tý chod chráněného bydlení). 2005 - Koordinátor poradenského centra „VIDA Centrum Praha“ po stránce organizační, person administrativní a správní. 2003 – 2005 - Asistent chráněného bydlení pro dospělé lidi s mentálním postižením ve Spole integrace lidí s mentálním postižením. 2000 –1997 (průběžně) - Asistent v domově a v terapeutické dílně pro lidi s mentálním a ko postižením v komunitách L´Arche de la Vallée a Les Trois Fontaines. Publikace Tollarová, B., & Furmaníková, L. (2017). Personnel strategies in the deinstitutionalizatio the managers work with employees? Human Service Organizations: Management, Leadership & Go 532-559. Furmaníková, L. (2015). Zdánlivě nekonečný příběh: Vzdělávání pracovníků v průběhu deinsti změn. In Efektivita vzdělávání v sociálních službách a její vztah k prevenci sociálního vy sociálních služeb (pp 39-42). Olomouc: Caritas - Vyšší odborná škola sociální. Furmaníková, L., Havrdová, Z., Tollarová, B., & Vrzáček, P. (2013). K fenoménu vůdcovství: iniciován a veden proces transformace pobytových sociálních služeb? Sociální práce/Sociáln 49–60. MPSV ČR (2013). Průběh transformace ve vybraných zařízeních. Analýza transformace tří ústa služeb pro osoby s postižením. Praha: MPSV ČR. Furmaníková, L. & Kostečka, J. (2012). Práce se zaměstnanci v transformačních změnách. Soc 14(6-7), 40-42. Furmaníková, L. (2012). Alternativní a augmentativní komunikace v sociálních službách. Soc 14(3), 24–25. Furmaníková, L. (2011). O pravidlech a lidech: regulační mechanismy v Domovech se zvláštní Speciální pedagogika, 21(4), 267–280. Furmaníková, L. (2011). Rehabilitační metody zaměřené na rozvoj dovedností lidí s kognitiv důsledku schizofrenie. Psychiatrie pro Praxi, 12(1), 33-37. Furmaníková, L. (2010). Dopad kognitivního deficitu u lidí se schizofrenií na jejich fungo životě. Speciální pedagogika, 20(3), 217-234. Kostečka, J., Furmaníková, L., & Štyvarová, D. (2010). Management změny v transformujících sociálních služeb. E+M Ekonomie a Management. 10(3), 45–60. Furmaníková, L. (2009). Speciální pedagogika a lidé s duševním onemocněním: otázky teorie, Speciální pedagogika, 19(4), 322-331. Furmaníková, L. (2007). Vnitřní svět člověka jako realita. Paideia: Philosophical e-journa University, 4(1–2). Retrieved from http://paideia.pedf.cuni.cz/download/furmanikova.pdf. Furmaníková, L. (2006). Mentální postižení a tvořivost. Speciální pedagogika, 16(2), 89-96